Adres en reisinformatie
Adres
Noordzee Résidence Cadzand-Bad
Reisinfo
Algemeen
Route
Wanneer je gebruik maakt van een navigatiesysteem kun je het beste de bestemming Ringdijk Noord, Cadzand invoeren.
Parkeren
Je kunt de auto parkeren op de daarvoor bestemde parkeerplekken naast je vakantieverblijf. Ben je met meerdere auto’s plaats deze dan op de parkeerplaats bij het Plaza gebouw. Parkeren in de tuinen en op het gras is niet toegestaan.
Oplaadpunt elektrische auto's
Het park beschikt over een centraal oplaadpunt voor elektrische auto's. Een deel van de vakantieverblijven beschikt over een privé oplaadpunt. Deze verblijven kun je met voorkeur boeken. Om een oplaadpunt te gebruiken dien je in het bezit te zijn van een laadpas. Op het park zijn laadpassen niet verkrijgbaar.
Serviceset
Voor je gemak is er in het vakantieverblijf een serviceset gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.
Bezoekers
Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf te melden bij het Service point. Dagbezoekers kunnen hun auto op het algemene parkeerterrein parkeren.
Aankomst
Op de dag van aankomst is je vakantieverblijf vanaf 16.00 uur beschikbaar. Kom je aan op een andere dag of na sluitingstijd van het Service point? Meld dit dan vooraf via telefoonnummer 0031 (0)117 396 577. Tot hoe laat het Service point open is, vind je bij de openingstijden.
Toegang tot je vakantieverblijf
Enkele dagen voor aankomst ontvang je een e-mail met alle informatie over je vakantieverblijf. In deze e-mail vind je onder andere jouw huisnummer en een pincode. Met deze pincode kun je gedurende je hele verblijf de deur van je vakantieverblijf openen. Je kunt op dit park ook gebruikmaken van de digitale sleutel in de Roompot app.
Heb je geen pincode ontvangen? Haal dan na 16.00 uur de pincode op bij het Service point.
Heb je een arrangement geboekt?
Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Als het arrangement al op de aankomstdag begint, denk er dan aan om vóór 18.00 uur aan te reizen i.v.m openingstijden van de horecagelegenheden.
Wifi
Je kunt de wifi inlogcode vinden aan de binnenzijde van het keukenkastje boven de (combi-)magnetron.
Vertrek
Je wordt verzocht op de vertrekdag vóór 10.00 uur het vakantieverblijf te verlaten. Uiteraard is het nog wel mogelijk gebruik te maken van onze horecagelegenheden voor een heerlijk ontbijt, brunch of lunch.
Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst het vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,-/€ 115,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek over.
Laat het vakantieverblijf bezemschoon achter. Dat wil zeggen, indien bijgeboekt linnen afhalen en plaatsen in de kussensloop in de hal, vaatwasser legen, huisvuil in de milieustraat deponeren. Als er extra (schoonmaak)werkzaamheden door de huishoudelijke dienst moeten worden uitgevoerd, wordt (een deel van) de waarborg ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.
Mijn Roompot
Al geboekt? Bekijk en wijzig je boeking in mijn Roompot, en boek extra's bij om je verblijf nog fijner te maken!
Bekijk je boeking